Vd Bo Kjellberg presenterar InfraCom Group AB (publ) vid investerarmöte den 9 december i Stockholm.

Måndagen den 9:e december deltar InfraCom i Aktiespararnas investerarmöte (lokalavdelning Stockholm Vasa). Plats: Hotell Anglais, Humlegårdsgatan 23, Stockholm. Investerarmötet startar ca 17:20 och pågår till kl 22:00. Presentationen av InfraCom är preliminärt planlagd till kl 20:30.

Aktiespararna, Stockholm Vasa

”Vi rundar av börsåret 2019 med tidningen Aktiespararens nye chefredaktör och analytiker Christoffer Ahnemark, samt tradingcoachen Anders Haglund och en mix av bolag & föreläsningar på Hotell Anglais, Stureplan!”

Länk till innehåll och program:

InfraCom är en ledande aktör inom IT-infrastruktur. Bolaget äger, driver och utvecklar högkvalitativa tjänster inom molnbaserad telefoni, molnbaserade IT-tjänster, datacenters, samt datakommunikation och internetaccesser till kunder som efterfrågar hög drift- och datasäkerhet. Under verksamhetsåret 2017/18 omsatte InfraCom 131 miljoner kronor med ett EBITDA-resultat om 31 miljoner kronor. Aktien är noterad på Spotlight Stock Market och handlas med ticken INFRA, ISIN-kod SE0010414573.