Brothers väljer Facebookbyrån Ingager

Report this content

Brothers satsar på att stärka sin närvaro i sociala medier och inleder ett samarbete med Ingager AB.

- Ingager har en beprövad och resultatinriktad metod som passar stora konsumentvarumärken som t ex Brothers. Vi är som en Facebookavdelning, som skapar innehåll, bygger meningsfulla relationer med rätt målgrupp och driver mätbar försäljning, säger byråns Vd Jimmy Jakobsson.

Ingager arbetar sedan tidigare bland andra även med Polarn O. Pyret som också ägs av RNB Retail and Brands AB.

Jimmy Jakobsson
info@ingager.com
www.ingager.com
www.Facebook.com/ingager

Ingager är en Stockholmsbaserad byrå som hjälper företag att nå sina målsättningar på Facebook. Sedan starten 2011 har Ingager konsekvent arbetat med affärsfokus på Facebook för sina uppdragsgivare. Ingager är ett privat bolag och arbetar med uppdragsgivare såsom LRF Media, Brothers, Polarn O. Pyret, Tre Kronor och Lagerhaus.

Taggar:

Citat

Vi är som en Facebookavdelning, som skapar innehåll, bygger meningsfulla relationer med rätt målgrupp och driver mätbar försäljning.
Jimmy Jakobsson