Inission har lanserat en ny webbplats

För att förtydliga sitt erbjudande och förbättra användarupplevelsen har Inission lanserat en ny webbplats.

- Processen har varit en spännande resa som inneburit samarbete, kreativitet och en djupare förståelse för våra kunders behov. Vi ville skapa en webbplats som tydliggör vårt erbjudande och stärker varumärket Inission. Våra förhoppningar är också att den nya webbplatsen ska återspegla vårt engagemang för innovation, service och kundnöjdhet samt att den ska bli en värdefull resurs för våra kunder och partners, säger Inissions Marknadsdirektör Fredric Grahn.

Den nya visuella identiteten kommer allt eftersom även att implementeras i Inissions övriga media och kommunikation. Besök den nya webbplatsen via www.inission.com

För mer information:
Fredric Grahn, Marknadsdirektör Inission AB
fredric.grahn@inission.com

Inission är en totalleverantör av skräddarsydda tillverkningstjänster och produkter inom avancerad industriell elektronik och mekanik. Våra tjänster täcker hela produktens livscykel, från utveckling och design till industrialisering, volymproduktion och eftermarknadstjänster. Inission har verksamheter i Sverige, Norge, Finland, Estland, Italien, USA och Tunisien.
Inission har en stark värdedriven företagskultur av entreprenörskap och passion vilket de senaste 12 månaderna har resulterat i en omsättning på cirka 2 miljarder kronor med cirka 1000 anställda. Inission är noterat på Nasdaq First North Growth Market med Nordic Certified Adviser AB som certifierad rådgivare.
Inissions erbjudande är uppdelat i två affärsområden; Kontraktstillverkning av elektroniska och mekaniska produkter under varumärket Inission och Kraftelektronik och system under varumärket Enedo.

Informationen lämnades för offentliggörande den 21 november 2023 kl. 14:45 CET.

Inission has launched a new website

To clarify Inission´s offer and improve the user experience, Inission has launched a new website.

- The process has been an exciting journey that involved collaboration, creativity and a deeper understanding of our customers' needs. We wanted to create a website that clarifies our offer and strengthens the Inission brand. Our hopes are also that the new website will reflect our commitment to innovation, service and customer satisfaction and that it will become a valuable resource for our customers and partners, says Inission's Marketing Director Fredric Grahn.

The new visual identity will gradually also be implemented in Inission's other media and communication. Visit the new website at www.inission.com

Fredric Grahn, Marketing Director Inission AB
fredric.grahn@inission.com

Inission is a total supplier of customized manufacturing services and products in advanced industrial electronics and mechanics. Our services cover the entire product life cycle, from development and design to industrialization, volume production and aftermarket services. Inission has operations in Sweden, Norway, Finland, Estonia, Italy, the USA, and Tunisia.
Inission has a strong value-driven corporate culture of entrepreneurship and passion, which has over the past 12 months resulted in a turnover of approx. SEK 2 billion with approx. 1000 employees. Inission is listed on Nasdaq First North Growth Market.
Inission’s offer is divided into two business areas; Contract manufacturing of electronic and mechanical products under the brand Inission and Power electronics and systems under the brand Enedo. Reports are archived at www.inission.com/en.

The information was submitted for publication on November 21, 2023 at 14:45 CET.