Pedab och TP-Link presenterar strategiskt partnerskap för nordisk innovation

TP-Link, en global ledare inom nätverksteknologi, är glad över att kunna presentera ett strategiskt partnerskap med Pedab, en framstående leverantör av IT-lösningar. Detta samarbete syftar till att utöka distributionslandskapet för TP-Links innovativa produkter över hela Norden.

I detta dynamiska partnerskap kommer TP-Link Nordic Enterprises AB och Pedab att samarbeta för att tillhandahålla branschledande expertis och skräddarsydda lösningar, vilket säkerställer en sömlös upplevelse för kunder i de nordiska länderna.

- Vår allians med Pedab innebär ett omvälvande ögonblick när det gäller att utöka vårt inflytande och leverera vår teknologi till den nordiska företagsmarknaden, säger Irving Mao, landschef på TP-Link Nordic Enterprises AB.

- Vi är glada över att kunna presentera vårt dynamiska partnerskap med TP-Link Nordic Enterprises AB, säger Jesper Bartholdson, VD Pedab Group. På Pedab tror vi på att leverera excellens genom samarbete, och med TP-Link vid vår sida är vi redo att omdefiniera standarderna för innovation och kundnöjdhet i de nordiska länderna. Tillsammans kommer vi att utnyttja vår samlade expertis för att tillhandahålla skräddarsydda lösningar, vilket säkerställer en sömlös upplevelse för våra kunder. Detta partnerskap handlar inte bara om produkter; det handlar om ett gemensamt engagemang för att leverera oöverträffat värde och forma framtidens uppkopplingsmöjligheter i regionen.

Om TP-Link

TP-Link är en global innovatör, och leverantör av nätverksprodukter för konsumenter och företag, med den uppskattade titeln ”Världens ledande leverantör av WLAN- och bredbands-CPE-enheter”. TP-Link är verksamt i över 120 länder och satsar på intensiv forskning och utveckling, effektiv produktion och strikt kvalitetskontroll, och erbjuder stabila Wi-Fi-lösningar för företag och pålitliga företagsväxlar och routrar.

För mer information om TP-Link-produkter, besök: TP-Link Nordic Enterprises AB's website.

Om Pedab

Pedab är ett familjeägt företag verksamt i elva europeiska länder. Pedab tillhandahåller IT-lösningar och tjänster som utnyttjar infrastruktur, mjukvara och tjänster från noggrant utvalda leverantörer. Tillsammans med sitt ekosystem försöker de alltid tillhandahålla den mest värdefulla kombinationen av lösningar, tjänster och leveranser för den optimala kundlösningen. De bygger långsiktiga partnerskap med dem som delar deras passion och arbetar i nära samarbete för att uppnå sitt mål att hjälpa företag att ligga steget före.

För mer information om Pedab, se: www.pedab.com