InnovationsMäklarnas nyemission fulltecknad!

InnovationsMäklarnas nyemission fulltecknad! Den i dagarna avslutade nyemissionen i IM InnovationsMäklarna AB (publ) blev fulltecknad och tillför bolaget 24,3 miljoner kronor. "Vi är naturligtvis mycket nöjda och glada att våra aktieägare delar vår framtidstro. Vi kan nu fullfölja vår strategi och engagera oss i nya intressanta projekt." säger Rolf Tedestedt VD för InnovationsMäklarna. Bolaget är noterat på Aktietorget. InnovationsMäklarna avser att undersöka möjligheten att notera bolagets aktie på OM Stockholmsbörsens O-lista. För ytterligare information vänligen kontakta: Rolf Tedestedt (VD) Tel. 08-555 162 00 Mobil: 070-695 34 66 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/10/26/20001026BIT01150/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/10/26/20001026BIT01150/bit0002.pdf