Årsredovisning 2015

Insplanet meddelar idag att årsredovisningen för 2015 finns på bolagets webbplats. En tryckt version av årsredovisningen går att beställa via info@insplanet.com.

Insplanets årsstämma hålls den 22 juni 2016.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Daniel Soussan, VD Insplanet, på 08-51 000 000

Insplanet är en av Sveriges ledande förmedlare av försäkringar till konsumenter och driver en av Sveriges största jämförelsetjänster, Insplanet.com. Under varumärket MyLoan erbjuds även jämförelse- och förmedlingstjänster av privatlån och andra privatekonomiska produkter. Insplanets aktie är noterad på NASDAQ OMX First North. Mangold är Insplanets certified adviser.

www.insplanet.com

Mangold Fondkommission AB