MyLoan lanserar Internets längsta köpa bil-guide

Den ultimata köpa bil-guiden. MyLoan reder ut ALLT man behöver tänka på inför ett bilköp. Nästan allt i alla fall.

Oavsett vilket billån du tar ska du förhandla med banken om räntan för bästa möjliga bilaffär.

Ja, det är mycket att tänka på vid bilköp. Först måste man hitta en bilmodell som uppfyller ens behov och sen är frågan om man har råd med den eller inte. Vi är nog inte ensamma om att känna oss förvirrade inför det här och därför har MyLoan skapat en utförlig bilguide med all information som behövs inför kommande bilköp.

Det spelar ingen roll om man ska köpa ny eller begagnad bil, hos bilhandlare eller av en privatperson - guiden är för alla som ska köpa bil. MyLoan vill hjälpa alla att göra en bra bilaffär som man inte behöver ångra. Guiden är så finurligt uppbyggd att den vägleder en genom hela köpresan. Från att välja bilmodell till att teckna försäkring.

Däremellan får man dessutom lära sig räkna på kostnader, hur man finansierar en bil och mycket annat. Guiden är över 5 000 ord lång men det går att enkelt navigera till det avsnitt som intresserar en genom att klicka på rubriken i innehållsförteckningen. Den som planerar köpa bil inom kort får INTE missa MyLoans köpa bil-guide!

MyLoan tillhör landets största låneförmedlare. Vi förmedlar privatlån upp till 500 000 kronor. Eftersom många av MyLoans kunder tar privatlån för att finansiera bilköp ville vi hjälpa våra kunder att göra bra bilaffärer som de inte behöver ångra. Det är också tanken bakom MyLoans bilguide - den ultimata bilguiden för alla som ska köpa bil.

Exempelrntor p billn frn Myloans kunder

Läs hela guiden på:

Citat

Utvärdera alltid olika alternativ baserat på den effektiva räntan, den beaktar nämligen alla kostnader för lånet - inte bara räntan utan även alla avgifter som tillkommer. Men ibland kanske månadskostnaden är viktigare för dig som kund och då kanske du föredrar ett lån med högre ränta men med en längre återbetalningstid.
Tomas Jonson, VD på Insplanet/MyLoan