Intentia inbjuder till presskonferens

Report this content

Intentia inbjuder till presskonferens Med anledning av publiceringen av bokslutskommunikén för 2001 som offentliggörs ca. kl. 14:00 den 30 januari 2002, inbjuds media och analytiker till presskonferens. Mötet hålls på Intentias huvudkontor då Intentias VD Björn Algkvist och finansdirektör Håkan Gyrulf kommenterar rapporten. Moderator är Mattias Kindstedt, Handelsbanken. Välkomna! Plats: Intentias huvudkontor, Vendevägen 89, Danderyd Tid: 15:00, den 30 januari 2002 Presskonferensen är också tillgänglig per telefon via telefonnummer: +44 (0)20 8781 0574. För att vara säker på att bli uppkopplad i tid bör ni ringa 5-10 minuter innan konferensen börjar. Det kommer dessutom att gå att höra konferensen i efterhand på www.financialhearings.com. För ytterligare information, vänligen kontakta: Informationsavdelningen Intentia International AB Sandra Klasdotter: +46 8 555 257 49 Johanna Magnelin: +46 8 555 258 81 Om Intentia Intentia är en av världens ledande leverantörer av systemlösningar för den samverkande ekonomin. Vårt mål är att bli den största leverantören genom att ge våra kunder morgondagens lösningar redan i dag. Intentia erbjuder sina kunder en en-leverantörslösning för alla behov inom den samverkande ekonomin för flera industrisektorer. Vi utvecklar, implementerar och underhåller våra egna lösningar för att kunna skapa högsta möjliga kundtillfredsställelse. Intentia Solution består av applikationer som omfattar Customer Relationship Management (CRM), Enterprise Management (ENM), Supply Chain Management (SCM), Business Performance Measurement (BPM), e-business och Value Chain Collaboration (VCC). Intentia har mer än 3 200 anställda och levererar tjänster till över 3 400 kunder inom tillverknings-, underhålls- och distributionsindustrin genom ett globalt nätverk som omfattar drygt 40 länder. Intentia är noterat på Stockholmsbörsen (XSSE) under beteckningen INT B. Besök Intentias webbplats på www.intentia.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/01/30/20020130BIT00290/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/01/30/20020130BIT00290/bit0002.pdf