Intentia International AB påminner om kommande rapportdatum

Report this content

Intentia International AB påminner om kommande rapportdatum Följande datum gäller för kommande rapporter under 2002: Q2 - 24 juli Q3 - 24 oktober Bokslutskommuniké 2002 - januari/ februari 2003 Som vanligt kommer det att hållas en telefonkonferans i samband med rapporternas publicering. Detaljerad information om rapporternas publicering samt telefonkonferan-ser, kommer inför respektive rapport. För mer information, vänligen kontakta: Thomas Ahlerup Informationschef Intentia International AB (publ) Tel: +46 8 555 257 66 Fax: +46 8 555 259 99 Mobil tel: +46 733 275 766 E-post: thomas.ahlerup@intentia.se Om Intentia Intentia är en av världens ledande leverantörer av systemlösningar för den samverkande ekonomin. Vårt mål är att bli den största leverantören genom att ge våra kunder morgondagens lösningar redan i dag. Intentia erbjuder sina kunder en en-leverantörslösning för alla behov inom den samverkande ekonomin för flera industrisektorer. Vi utvecklar, implementerar och underhåller våra egna lösningar för att kunna skapa högsta möjliga kundtillfredsställelse. Intentia Solution består av applikationer som omfattar Customer Relationship Management (CRM), Enterprise Management (ENM), Supply Chain Management (SCM), Business Performance Measurement (BPM), e-business och Value Chain Collaboration (VCC). Intentia har mer än 3 200 anställda och levererar tjänster till över 3 400 kunder inom tillverknings-, underhålls- och distributionsindustrin genom ett globalt nätverk som omfattar drygt 40 länder. Intentia är noterat på Stockholmsbörsen (XSSE) under beteckningen INT B. Besök Intentias webbplats på www.intentia.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/25/20020625BIT00460/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/25/20020625BIT00460/wkr0002.pdf