+ 200% ISR(publ) (NASDAQ:ISR HOLDING) sedan Invest Talks publicerade IR-intervjun med VD Ola Winqvist i Mars 2021, med Dagens industri - Nordens högsta räckvidd 328 000 läsare*

Fakta:
ISR, Immune System Regulations, är ett svenskt läkemedels- och forskningsbolag affärsidé är att utveckla och marknadsintroducera innovativa lösningar för behandling av virusinfektioner med ett primärt fokus på HIV. Bolaget har fokus på klinisk och preklinisk forskning med syfteatt utveckla en mångfacetterad antiviral terapiplattform inom immunreglerande läkemedel. Sedan 2017 är ISR noterade på Nasdaq First North, kortnamn ISR HOLDING.

Sektoranalys: Health Care
Skribent: Annika Wihlborg - Invest Talks
Distribution: Dagens industri
Projektledare: Andreas Hörlin
Bildkälla: di.se

Läs intervjun print här: https://lnkd.in/eYPu5Xr
Digitalt här: https://lnkd.in/e_smEenx
Filmintervjun här: https://lnkd.in/etjatsfm

Om oss:

Via Invest Talks når våra uppdragsgivare flest intressenter & investerare i Norden tack vare vår distribution med Dagens Industri & Di.se. Invest Talks är en oberoende plattform för börsbolag, intressenter & aktieägare. Vi bevakar noterade och onoterade företag.

Vi tar inget ansvar för fullständighet i sponsrat innehåll, innehållet ska tolkas som marknadsföring och inte ses som en köprekommendation från oss. Alla investeringar innebär risk och satsat kapital kan helt gå förlorat i värde. Innehåller intervjuer från Invest Talks kunder med reservation för ev. produktions-, tryck- & färgfel.