+ 57% Munters Group ABs (NASDAQ:MTRS) sedan Invest Talks publicerade IR-intervjun med bolagets VD Klas Forsström 12.e Juni 2020 med Dagens industri - Nordens högsta räckvidd 328 000 läsare*

Fakta:

Munters är en global ledare inom energieffektiva och hållbara klimatlösningar. Genom innovativa teknologier skapar Munters det perfekta klimatet för krävande industriella applikationer, varav de största segmenten är industri, försvar, datacenter, livsmedel, läkemedel och lantbruk. Munters har utvecklat framtidens klimatlösningar sedan 1955 och är sedan 2017 noterat på Nasdaq Stockholm. Idag sker tillverkning och försäljning i fler än 30 länder av bolagets omkring 3 100 medarbetare. Munters omsätter mer än 7 miljarder.

Se IR-filmintervjun med bolaget här(från 12-06-2020):

#InvestTalks #DagensIndustri #Industri #Muntersgroup
Bildkälla: Di.se

Skribent: Eva Rydinger
Projektledare: Andreas Hörlin

Filmproducent: Anton Palmblad

Vi tar inget ansvar för fullständighet i sponsrat innehåll, innehållet ska tolkas som marknadsföring och inte ses som en köprekommendation från oss. Alla investeringar innebär risk och satsat kapital kan helt gå förlorat i värde. Innehåller intervjuer från Invest Talks Studios kunder med reservation för ev. produktions-, tryck- & färgfel. Läs mer på: investtalks.se.

Invest Talks IR-intervjuer med aktuella börs-vd:ar. Distributionspartner: Dagens Industri.