#InvestTalks Podcast ⎮ Marius Arnesen, VD Norse Impact: "Norse Impact expanderar och tar marknadsandelar i det snabbväxande non-smoke segmentet"

Norse Impact är Nordens snabbast växande koncern inom non - smoke segmentet, lagliga nikotinprodukter som ersättning för den mycket skadliga röktobaken. Norse Impact har ett starkt tillväxtfokus, baserat på organisk tillväxt och solida strategiska förvärv, både i Norden och resten av Europa. Det berättar Marius Arnesen, vd på Norse Impact.

Intervjun publiceras även i #Investtalks Sektor: Retail med Dagens industri & di.se - Nordens största affärstidning med 290 000 läsare.

Fakta: Norse Impact är Nordens snabbast växande koncern inom non - smoke segmentet. Detta segment utgörs av lagliga nikotinprodukter som ersättning för den mycket skadliga röktobaken. Bolagets löpande verksamhet finns främst i Norge, men även i hela Norden och Storbritannien. Företaget är särskilt starkt positionerat inom områdena snus och elektroniska cigaretter, inklusive e - juice, med elva exklusivitetsavtal med väletablerade rökfria produkter. Norse Impact har nu tjugofyra fysiska butiker, fjorton egna nätbutiker. Norse Impact är noterat på Spotlight Stock Market, kortnamn NORSE.

Läs mer på: https://norseimpact.se
Dagens industri E-tidning: https://etidning.di.se
Di.sehttps://lnkd.in/e2VdR6_h
Webcast: https://lnkd.in/eyqpEQcQ
Podcast: https://lnkd.in/eWMZapgc

Journalist: Annika Wihlborg ⎮ #InvestTalks
#investorrelations #norseimpact #norse #spotlight#dagensindustri #podcast

#InvestTalks är en oberoende plattform för börsbolag, intressenter & aktieägare. Vi bevakar noterade och onoterade företag i syfte att stärka bolagens relationer till investerare & intressenter.
#InvestTalks är inte finansiella rådgivare, står inte under finansinspektionens tillsyn och ger inga råd till investerare.