#InvestTalks Podcast ⎮ Nicklas Raask, VD/koncernchef Xavi Solutions (XAVI B)

Xavi Solutions är en koncern som investerar i informationsteknologi, systemutveckling samt IT- support och service. Xavi Solutions hjälper onoterade bolag att växa i en noterad miljö med hjälp av koncernens samlade erfarenhet. Koncernen befinner sig i början av en ambitiös tillväxtresa och har precis genomgått en nystart med ny strategi och ledning. Målet är att i slutet av 2024 nå en omsättning på 185 miljoner kronor.  Det berättar Nicklas Raask, VD/koncernchef.

Fakta: Xavi Solutions (Xavi Solutionnode AB) är en koncern som investerar i informationsteknologi, systemutveckling samt IT- support och service. Verksamheten bedrivs i huvudsak i självständiga dotterbolag, främst Frontwalker Group AB och Tavana IT AB. Xavi Solutions hjälper onoterade bolag att växa med hjälp av koncernens samlade erfarenhet och noterade aktie på NORDIC SME, kortnamn XAVI B.

Läs mer på: https://xavisolutions.se

Dagens industri E-tidning: https://etidning.di.se

Di.se: https://www.di.se/pressreleaser/2022/06/08/invest-talks-content-relations-sverige-investtalks-xavi-solutions-hjalper-tillvaxtorienterade-it/

Webcast: https://youtu.be/59_ksuDIfEw

Podcast: https://open.spotify.com/episode/13pO3avRMRzYRq9YiRCPmu?si=c73c77c4ba564d02

Journalist: Annika Wihlborg ⎮ #InvestTalks

#investorrelations #corporatefinance #financialcommunication #corporatecommunications #publicaffairs #investtalks

#aktier #börs #kapitalmarknad #dagensindustri #nordicsme #tech

#InvestTalks är en oberoende plattform för börsbolag, intressenter & aktieägare. Vi bevakar noterade och onoterade företag i syfte att stärka bolagens relationer till investerare & intressenter.

Friskrivning från ansvar: #InvestTalks är inte finansiella rådgivare, står inte under finansinspektionens tillsyn och ger inga råd till investerare. Vi tar inget ansvar för fullständighet i sponsrat innehåll, innehållet ska tolkas som marknadsföring och inte ses som en köprekommendation från oss. Alla investeringar innebär risk och satsat kapital kan helt gå förlorat i värde. Med reservation för ev. produktions-, tryck- & färgfel.