Podcast: Hedera Group (HEGR) Johan Sandström, Vd

Hedera Group står starka och levererar stabil tillväxt oavsett konjunkturutveckling

Hedera Group är en rikstäckande vård- och omsorgskoncern som via sju dotterbolag erbjuder personlig assistans och bemanning av läkare och sjuksköterskor. Koncernen befinner sig i en expansiv tillväxtfas där de tar marknadsandelar i båda segmenten. Hedera Group är en av få noterade koncerner med fokus på två av omvårdnadssektorns mest expansiva segment. För investerare som vill vara del av en utvecklingsresa i en stabil och samhällsviktig sektor med goda tillväxtmöjlighet är Hedera Group ett intressant alternativ. Vi levererar stabil tillväxt oavsett konjunkturutveckling, vi borde utgöra en självklar del av aktieportföljen.  Det säger Johan Sandström, vd på Hedera Group.

Fakta: Hedera Group AB (publ) erbjuder assistans och bemanning inom nischade yrkeskategorier. Genom dotterbolagen Läkarresurs, Svensk Läkartjänst, Hedera Helse, Hedera Medical, Hedera Nurse, Assistanspoolen, Livsanda Care och Libra Assistans erbjuds bemanning av vård och omsorgspersonal i hela Sverige. Hedera Group är listad på Nasdaq First North Growth Market, kortnamn HEGR.

Podd: https://open.spotify.com/episode/75BJboECqK4l1PKkubHXMq?si=vniy4_BhQIaP1CAzt4-ncA

Intervjun distribueras även med Dagens industri - Nordens högsta räckvidd till investerare & intressenter: https://www.di.se/pressreleaser/2022/12/19/invest-talks-content-relations-sverige-hedera-group-star-starka-och-levererar-stabil-tillvaxt/

Producent: Content Relations

Projektledare: Andreas Hörlin

#InvestTalks är en oberoende plattform för börsbolag, intressenter & aktieägare. Vi bevakar noterade och onoterade företag i syfte att stärka bolagens relationer till investerare & intressenter.

#InvestTalks är inte finansiella rådgivare, står inte under finansinspektionens tillsyn och ger inga råd till investerare. Vi tar inget ansvar för fullständighet i sponsrat innehåll, innehållet ska tolkas som marknadsföring och inte ses som en köprekommendation från oss. Alla investeringar innebär risk och satsat kapital kan helt gå förlorat i värde. Med reservation för ev. förseningar, produktions-, tryck- & färgfel.