• Investor/

Inbjudan till medierepresentanter och analytiker till Investor AB:s Årsstämma 2019 och Investordialogen

Investor AB:s årsstämma 2019 hålls onsdagen den 8 maj 2019 klockan 15:00 på City Conference Centre, Barnhusgatan 12-14, i Stockholm. Inregistrering till stämman inleds klockan 13:30.

Investordialogen, där Investors styrelseordförande Jacob Wallenberg och vd Johan Forssell svarar på frågor och har en dialog med aktieägarna, börjar klockan 14:00.

Representanter från media och analytiker är välkomna att närvara på årsstämman och Investordialogen. Det kommer att finnas möjlighet till intervjuer direkt efter att årsstämman avslutats. Anmälan sker vid pressdisken vid ankomst.

Om du vill delta på Investor AB:s årsstämma, kontakta Magnus Dalhammar via email på magnus.dalhammar@investorab.com eller ring +46 8 614 2130.

Viveka Hirdman-Ryrberg, Kommunikationsdirektör och chef Hållbarhet
viveka.hirdman.ryrberg@investorab.com

Magnus Dalhammar, IR-ansvarig

Investor, som grundades av familjen Wallenberg 1916, är en engagerad ägare av högkvalitativa globala företag. Vi har ett långsiktigt investeringsperspektiv. Genom styrelserepresentation, industriell erfarenhet, vårt nätverk och finansiella styrka, arbetar vi för att våra företag ska uppnå eller bibehålla positionen best-in-class. Våra innehav inkluderar ABB, Atlas Copco, Ericsson, Mölnlycke och SEB.