Investors Bokslutskommuniké 2023 – webbsänd telefonkonferens

Investors vd och koncernchef Johan Forssell och CFO Helena Saxon presenterar Bokslutskommunikén 2023 vid en webbsänd telefonkonferens fredagen den 19 januari klockan 10:00. Publicering av rapporten beräknas ske klockan 08:15 samma dag. Den webbsända telefonkonferensen hålls på engelska och sänds live på www.investorab.com.

Anmälan av deltagande i telefonkonferensen med möjlighet att ställa frågor sker via: https://register.vevent.com/register/BIf700fae8fe53453183d2e85242e6b39a. Presentationen och webbsändningen kommer att finnas tillgängliga i efterhand på vår hemsida.

Jacob Lund, Chief Communications & Sustainability Officer
jacob.lund@investorab.com

Magnus Dalhammar, IR-ansvarig

Investor, som grundades av familjen Wallenberg 1916, skapar värde för människor och samhället i stort genom att bygga starka och hållbara företag. Genom betydande ägande och styrelserepresentation driver vi initiativ som vi bedömer skapar värde och stödjer våra företag i att bli eller att fortsätta vara best-in-class. Vår portfölj är organiserad i tre affärsområden: Noterade bolag, Patricia Industries och Investeringar i EQT.