STARTSKOTTET FÖR NYA SKEPPSBRON INVIGNING AV NY SMÅBÅTSHAMN

STARTSKOTTET FÖR NYA SKEPPSBRON INVIGNING AV NY SMÅBÅTSHAMN Media inbjuds härmed till torsdagens invigning av Stockholms nya småbåtshamn, vid Skeppsbron i Stockholm. Stockholms finansborgarråd Annika Billström och Inviks VD Anders Fällman kommer att inviga den nya småbåtspontonen. Efter invigningen kommer en presskonferens att hållas där det fortsatta förnyelsearbetet av Skeppsbron presenteras. Förnyelsen handlar om att göra en av Stockholms vackraste platser mer öppen, levande och tillgänglig. Anders Fällman kommer att beskriva arbetet med att förnya Tullhusen, de nya restaurangerna som öppnat i Tullhus 2 samt den ökade tillgängligheten till Skeppsbron som den nya småbåtshamnen ger. Närvarande vid presskonferensen finns, förutom Annika Billström och Anders Fällman, också krögarna Pontus Frithiof från Brasserie by the Sea och Nils och Erik Molinder från Melanders Bodar by the Sea, samt representanter från gatu- och fastighetskontoret och Stockholms hamn. Datum: Torsdagen den 10 juni. Tid: Invigningen börjar klockan 11.00, presskonferens om framtidens Skeppsbron börjar klockan 11.20. Plats: Invigning sker vid Kajplats 107 vid Tullhus 3. FÖR YTTERLIGARE INFORMATION, BESÖK WWW.INVIK.SE, ELLER KONTAKTA: Anders Fällman, Verkställande Direktör tel +46 (0) 8 562 000 20 Henrik Persson, Investor Relations tel +44 (0) 44 77 822 406 Invik & Co. AB är ett förvaltningsbolag. Koncernen består av moderbolaget Invik & Co. AB och ett antal rörelsedrivande dotterbolag. Moderbolaget förvaltar en långsiktig värdepappersportfölj. Koncernens dotterbolag är främst verksamma inom områdena bank, försäkring, fondkommission och kapitalförvaltning. Invik & Co. AB är noterat på Stockholmsbörsens O-lista under symbolerna INVKA och INVKB. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/09/20040609BIT21120/wkr0006.pdf