”Så väljer du rätt TV till Fotbolls-VM”

"Så väljer du rätt TV till Fotbolls-VM"

Många svenskar kommer följa världens största idrottsevenemang från soffan. För att skapa bästa möjliga upplevelse av Fotbolls-VM tipsar inWarehouse expert Jocke Segerlund om de bästa apparaterna för fotbollstittande.

– Det är viktigt att välja en TV med bra bildfrekvens och responstid för att klara fotbollens snabba spelmoment och inte få en eftersläpning, säger Jocke Segerlund, TV-expert på inWarehouse.se.
– Eftersom man sitter och tittar på matcherna under ljusa sommarkvällar är det också viktigt att välja en TV som är mindre känslig för andra ljuskällor.

Topp 3 bästa Fotbolls-TV Enligt inWarehouse expert Jocke Segerlund

1. För dig som vill se alla speldetaljer

Panasonic 50" Plasma-TV TX-P50G20E. Med 600Mhz, 5 000 000:1 kontrast. (inWarehouse pris: 15 790:- ) "Snabb och kontrastrik." "Avancerat system för bättre svärta" "Se detaljer i spelet"

2. För dig som vill bjuda in hela kvarteret till ditt vardagsrum

Samsung 63" 3D Plasma-TV PS63C7705. Inspelning till USB-enhet, (inWarehouse pris: 36 990:- ) "Stort format och 160 graders betraktningsvinkel gör den bäst för stora sällskap" "Snabb responstid och ultraslim design" "Har 3D för den som vill ha möjligheten även om fotbollen inte sänds i 3D."

3. För dig som vill se matchen från verandan

LG 42" Plasma-TV 42PJ350. Har "Intelligent Sensor" som anpassar bilden efter ljus och färg i rummet. (inWarehouse pris: 4990:- ) "Snabb och ljusstark med smart anpassning av bild beroende på omgivande ljus" "Passar den som vill se på matcher i ljusa rum eller utomhus"

För mer information, vänligen kontakta: Jocke Segerlund Ansvarig för TV +46 766 33 16 07 Jocke.segerlund@inwarehouse.se

Om inWarehouse inWarehouse har funnits sedan 1992 och är en av Sveriges största nätbutiker inom IT och hemelektronik. Företaget erbjuder ett personligt bemötande och har en hög tillgänglighet. Vid sidan av ren produktförsäljning erbjuder inWarehouse även rådgivning på IT-lösningar till sina företagskunder. Företaget är en del av koncernen Komplett ASA, som är noterat på Oslo-börsen och ett av Europas första e-handelsföretag. För mer information, vänligen besök www.inwarehouse.se