ÅRSSTÄMMA I MINDMANCER AB (PUBL)

Kallelse har utfärdats till årsstämma i Mindmancer AB (publ), org.nr 556705-4571. Årsstämman hålls onsdagen den 9 april 2014 kl. 16.00 på Lindholmen Conference Center, Lindholmspiren 5 i Göteborg. Årsstämman har således flyttats fram i jämförelse med vad som tidigare kommunicerats varför någon bolagsstämma ej kommer hållas den 17 mars 2014.

Aktieägare som önskar delta vid stämman ska dels vara införd som ägare i den av Euroclear Sweden AB förda aktieboken på avstämningsdagen som är torsdagen den 3 april 2014, dels anmäla sitt deltagande och eventuellt biträde vid stämman till bolaget; antingen skriftligen till Mindmancer AB (publ), ”Årsstämma”, Regnbågsgatan 8B, 417 55 Göteborg eller via e-post till arsstamma@mindmancer.se senast torsdagen den 3 april 2014.

Kallelsen inklusive dagordning hålls tillgänglig på bolagets hemsida www.mindmancer.se. Den skickas också utan kostnad med post till de aktieägare som kontaktar bolaget på ovan angivet sätt och begär att få kallelsen per post samt uppger sin postadress.

Göteborg den 10 mars 2014

För ytterligare information kontakta:
Johnny Berlic, VD, johnny.berlic@mindmancer.se 031-789 40 01

Mindmancer har ett aktivt förhållningssätt till säkerhet. Genom användning av kameror kan vi förebygga skadegörelse, intrång, stöld och brand. Mindmancer är marknadsledande på bygg- och skolbevakning i Sverige och stor leverantör av intelligent kamerabevakning till industriföretag. Bolaget har verksamhet i Sverige, Finland, Norge, Danmark och Polen samt levererar till övriga Europa och USA.