Handelsstopp

HANDELSSTOPP Handeln i ISEC's aktier har i samråd med Aktietorget idag stoppats i avvaktan på utgången av pågående diskussioner med bolagets kreditgivare och potentiella investerare rörande förutsättningarna för bolagets finansiering under tid som åtgår för att kunna genomföra den kontantemission som erfordras för samgåendet med CSI Communication AB. Ytterligare information förväntas kunna ges den 30 januari. Helsingborg den 24 januari 2002 För ytterligare information kontakta Rolf Bergström, styrelseordförande, ISEC (tel: 070-515 85 40) ISEC utvecklar och marknadsför övervakningskoncept baserade på audiovisuell informationshantering i modulsystem. Koncepten har ett teknikförsprång inom marknadssegmenten säkerhetsbevakning och processövervakning. ISEC är ett publikt bolag vars aktie är noterad på AktieTorget. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/01/24/20020124BIT01080/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/01/24/20020124BIT01080/bit0001.pdf