Ny order

Ny order ISEC skall tillsammans med EIAB (www.eiab.com) leverera ett fjärrstyrningssystem med avancerad TV övervakning av Liljeholmsbron, Skansbron och Hammarbyslussen i Stockholm. Beställare är Gatu- och Fastighetskontoret i Stockholm och Stockholms Hamn AB. Systemet består av fjärrstyrning av broöppningarna och kameraövervakning av väg-, gång- och sjötrafiken vid broar och sluss. Den centrala delen av systemet utgörs av ett flertal intelligenta videoväxlar, IVS 3000, som utvecklats och marknadsförs av ISEC. Projektet påbörjas omedelbart och slutleverans beräknas ske under året. I samarbete med liftbyggarna har ISEC nyligen avslutat en leverans av kamerabevakning till Bergbanan vid Skärholmens tunnelbanestation. Beställare var även här Gatu- och Fastighetskontoret i Stockholm Lanseringen av IVS COMPACT pågår för fullt och bolaget räknar med en positiv resultat-påverkan under hösten 2001 för denna nya produkt. Mer information om IVS COMPACT finns på vår hemsida Helsingborg 2001-06-21 För ytterligare information, vänligen kontakta: Niklas Barringer (VD) eller Jan-Erik Malm (Försäljningschef) Telefon 042-334 800, e-post info@isec.se eller hemsida www.isec.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/06/21/20010621BIT00810/bit0002.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/06/21/20010621BIT00810/bit0002.pdf