Ny order från Forsmark

Ny order från Forsmark ISECs affärsområde Process har tecknat en strategiskt viktig order med Forsmark Kraftgrupp AB om utbyggnad av tidigare levererade system för kamerabevakning att omfatta även områdesskyddet. Projektet startas omedelbart och skall vara avslutat under maj 2001. ISEC har under hösten genomfört en kampanj mot ett hundratal utländska kärnkraftverk och funnit flera konkreta projekt där man söker en lösning för både processövervakning och säkerhetsbevakning. "Forsmark är en strategiskt viktig kund för ISEC och det nya projektet kommer att underlätta ISECs fortsatta expansion inom detta område" säger Jan-Erik Malm, affärsområdeschef på ISEC. Helsingborg 2000-12-22 För ytterligare information, vänligen kontakta: ISEC: Niklas Barringer, VD, telefon 042-33 48 02, e-post niklas.barringer@isec.nu eller Jan-Erik Malm, Affärsområdeschef, telefon 042-33 48 17 e-post janerik.malm@isec.nu eller hemsida www.isec.nu ISEC utvecklar och marknadsför övervakningskoncept baserade på audiovisuell informationshantering i modulsystem. Koncepten har ett tidsförsprång inom marknadssegmenten säkerhetsbevakning och processövervakning. ISEC är ett publikt bolag vars aktie är noterad på AktieTorget. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/12/22/20001222BIT00710/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/12/22/20001222BIT00710/bit0002.pdf