Inbjudan till presentation av Isofols delårsrapport för första kvartalet 2023

GÖTEBORG, Sverige, 25 april 2023 – Isofol Medical AB (publ) (Nasdaq Stockholm: ISOFOL) (”Isofol”), publicerar bolagets delårsrapport för det första kvartalet på onsdagen den 3 maj 2023. Samma dag bjuder Isofol in investerare, analytiker och media till en audiocast. Bolagets styrelseordförande och vd ger en uppdatering av första kvartalet med en efterföljande frågestund.

I anslutning till att delårsrapporten för första kvartalet 2023 publiceras, bjuder Isofol in investerare, analytiker och media till en audiocast den 3 maj, kl. 11.00. Presentationen hålls av Isofols styrelseordförande, Mats Franzén och Isofols vd Thomas Andersson som kommer att ge en uppdatering av första kvartalet, följt av en frågestund. Presentationen kommer att hållas på svenska.

Datum och tid
3 maj, 2023, kl. 11.00

Länk till audiocast:
Om du önskar att delta via webben och ställa skriftliga frågor gå in på nedan länk:

Presentationen kommer även att finnas tillgänglig på Isofols hemsida i efterhand:

Mats Franzén, styrelseordförande
E-post: mats@efficere.se

Thomas Andersson, verkställande direktör
E-post: thomas.andersson@isofolmedical.com

Informationen lämnades genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 25 april 2023 kl. 16.40.

Isofol Medical AB (publ) utvecklar läkemedelskandidaten arfolitixorin i syfte att öka effekten av dagens standardbehandlingar mot kolorektalcancer och vissa andra tumörsjukdomar. En fas III-studie av arfolitixorin har slutförts och bolaget utvärderar nu olika möjligheter att genom kompletterande studier och potentiella partnerskap ta läkemedelskandidaten vidare mot en ansökan om marknadsregistrering. Isofol Medical AB (publ) handlas på Nasdaq Stockholm.