Isofol Medical AB (publ) bjuder in till audiocast den 6 december, klockan 08:00 CET

GÖTEBORG, Sverige, 5 december 2021 - Isofol Medical AB (publ), (Nasdaq Stockholm: ISOFOL), meddelade den 3 december att 300 PFS-händelser inte kommer att nås med nuvarande censureringsregler baserat på FDA-beslut i den pågående fas III-studien AGENT. Baserat på detta offentliggörande bjuder Isofol in investerare, analytiker och media till en audiocast (på engelska) med en efterföljande frågestund den 6 december klockan 08:00.

Presentationen kommer att hållas av Isofols vd Ulf Jungnelius och CMO Roger Tell på engelska och avslutas med en frågesession. Frågor kan ställas via telefon eller skriftligen via webcast-lösningen. Ingen förregistrering krävs.

Datum och tid
2021-12-06, kl 08:00

Länk till webcast

Telefonnummer
För att ansluta via telefon, kommer det finnas telefonnummer tillgängliga via nedan länk i god tid innan presentationen börjar:

Presentationen kommer även att finnas tillgänglig på Isofols hemsida i efterhand.

E-­post: jungnelius@isofolmedical.com

Informationen lämnades genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 5 december 2021 kl. 12:00.

Isofol Medical AB (publ) är ett biotechföretag i sen klinisk fas som utvecklar arfolitixorin för att förbättra standardbehandling av 5-FU baserad kemoterapi primärt för avancerad kolorektalcancer genom att öka tumörrespons och progressionsfri överlevnad. Isofol har ett globalt exklusivt licensavtal med Merck KGaA, Darmstadt, Tyskland för att utveckla och kommersialisera arfolitixorin inom onkologi. Isofol Medical AB (publ) handlas på Nasdaq Stockholm.