JAM Audio introduceras på den nordiska marknaden

JAM Audio är ett stort varumärke inom trådlösa högtalare och hörlurar men relativt okänt i Norden - tills nu. Nu introduceras nämligen märket även här. JAM står för lättanvända och prisvärda ljudprodukter av hög kvalitet.

JAM Audio är ett av de marknadsledande varumärkena inom trådlösa högtalare i bland annat Storbritannien och USA. Sortimentet består dels av små, portabla Bluetooth-högtalare, perfekta på utflykten eller semestern, som levererar förvånansvärd ljudkvalitet för sitt format (och sitt pris), dels av Bluetooth-hörlurar som har låg vikt och grymt ljud (och även här till överraskande överkomliga priser).

Några exempel på produkter:

JAM Heavy Metal

JAM’s flaggskepp inom portabla bluetooth-högtalare är en skönhet i borstad anodiserad aluminium. Man känner redan på den solida konstruktionen och tyngden att det är en verklig kvalitetsprodukt, och den fylliga ljudbilden med bra tryck i basen fyller lätt ett stort rum. Batteritid upp till åtta timmar. Pris ca 999:-.

JAM Daze

Ett säkert kort för att höja partystämningen på vilken fest som helst: Den trådlösa  högtalaren Daze har en inbyggd ljusshow så att du slipper släpa med dig discokulan. Pris ca 399:-.

JAM Transit Lite

En smidig hörlur som sitter lätt på skallen men producerar ett klart, fylligt ljud med bra bas. Finns i vitt och svart, pris ca 399:-.

JAM’s produkter kommer att finnas i handeln lagom till sommarens uteaktiviteter.

Niklas Ehnfors
niklas.ehnfors@isolda.se

JAM Audio distribueras i Norden av Isolda AB, generalagent för starka varumärken inom bland annat hemelektronik för den aktiva, mobila människan.