Jaybird Bluebuds X - BÄST I TEST x2!

Denna vecka publicerar Ljud och Bild ett test med 10 trådlösa träningshörlurar där Jaybird Bluebuds X erhåller utmärkelsen "Bäst i Test".

Norska "Plus" - TV2 hjelper deg, har också nyss utfört ett test av sporthörlurar. Även i detta test är Jaybird Bluebuds X "Bäst i Test"

LJUD & BILD's utlåtande

-"Låter bäst av alla trådlösa träningslurar vi testat. Kan bäras på flera sätt beroende på träningsform. Bra batteritid och bättre tålighet än man kan tro".

OM JAYBIRD

JayBird´s produkter förstärker träningsupplevelsen, inspirerar människor att vara aktiva och ger dem kraft till ett hälsosamt liv. Som officiell träningssponsor av hörlurar för USA Triathlon, kan du vara säker på att du väljer en betrodd och trygg sporthörlur.

Isolda är ett nordiskt handelshus som erbjuder produkter och tjänster för konsument- och kontorsmarknaden. Vi utvecklar affärer med starka varumärken för våra återförsäljare. Vår vision är att vara nordens mest inspirerande och innovativa leverantör av produkter för ett effektivare, enklare och roligare liv.