Nu kommer Jaybird X2 - perfektionen av trådlöst ljud!

Nu kommer de nya trådlösa X2-hörlurarna från Jaybird. Världens bästa träningshörlurar? har blivit ännu bättre!

Jaybird - premium-varumärket inom sporthörlurar och aktivitetsarmband lanserar nu X2-efterföljaren till en av världens mest populära sporthörlurar, Bluebuds X.

X2 har kvar de egenskaper som har gjort föregångaren så populär:

- Premiumljud som tävlar med de bästa trådade hörlurarna på marknaden
- Secure Fit - som gör att hörlurarna alltid sitter kvar i öronen
- 8 timmar speltid samt svett- och regnsäkra vilket gör att de alltid levererar oavsetväder eller omgivning.

Till dessa egenskaper adderar X2:

- Nydesignade vingar som ökar komforten
- Comply tips som anpassar sig efter användarens hörselgångar, vilket ger ännu bättre ljus och komfort än tidigare
- Ett nydesignat förvaringscase som är gummerat och bättre anpassat till sport och aktivitet.
- En klack på varje hörlur gör också att vingarna alltid sitter exakt där de ska

Utöver det så har X2 en helt gummerad yta istället för den tidigare glatta ytan. Hörluren kommer dessutom i hela sex st färger
vilket gör att alla användare nu kan hitta just sin personliga favorit, lättare.

Rek. pris i butik: 1690:-
Finns tillgänglig: från mitten av september.

Isolda AB
Odinslundsgatan 17