Vilka sporthörlurar skall man välja?

Hörlurar för sport och träning är en pryl som många aktiva musikälskare vill ha. Men vilken hörlur ska man köpa, och sitter de kvar i öronen? Är det lika bra ljud i de trådlösa hörlurarna som de trådade och tål de svett? Frågorna är många men en bra guide är att läsa om GP´s och Ljud&Bild's test där de senaste sporthörlurarna sätts på prov.

Trots över 2 år på nacken bevisar Jaybird Bluebuds X vilka som är de bästa hörlurarna för sport och träning på marknaden!

Isolda är ett nordiskt handelshus som erbjuder produkter och tjänster för konsument- och kontorsmarknaden. Vi utvecklar affärer med starka varumärken för våra återförsäljare. Vår vision är att vara nordens mest inspirerande och innovativa leverantör av produkter för ett effektivare, enklare och roligare liv.

Snabbfakta om ditt pressmeddelande eller företag