IT Gården får utmärkelsen Sveriges 9:e Bästa Arbetsplats att jobba på 2015!

IT Gården får utmärkelsen Sveriges Bästa Arbetsplats för tredje året i rad.

IT Gården får utmärkelsen Sveriges 9:e Bästa Arbetsplats att jobba på 2015!

För tredje året i rad är IT Gården med och deltar i rakningen av Sveriges Bästa Arbetsplatser. Rankingen baseras till två tredjedelar på en medarbetarenkät och till en tredjedel på en Culture Audit där arbetsgivaren berättar hur företaget jobbar med arbetsplatskulturen. Årets rakning är en position bättre än förra året då IT Gården rankades som Sveriges 10: bästa mellanstora bolag att arbeta på. IT Gården har sedan starten jobbat med ett fokus på arbetsplatskultur och mätningarna visar att det är en avgörande faktor för vår framgång.

Vi är så otroligt glada och stolta över denna utmärkelse! Vår familjära atmosfär, humor i det dagliga arbetet och möjligheten till eget ansvar är grunden till vår lyckade kultur säger IT Gårdens HR chef, Malin Holmgren.

IT Gården bryter branschlogiken och levererar Stressfri IT med en rörlig kostnad per månad. Företaget omsätter 180 miljoner kronor med 87 anställda och 8 Datacenters. Säte är i Landskrona och företaget grundades 1999.

IT Gården vinner för tredje gången Great Place to Work.

Vår familjära atmosfär, humor i det dagliga arbetet och möjligheten till eget ansvar har hjälpt oss att växa
Malin Holmgren HR chef IT Gården