IT Gården tecknar ett av det största avtalen sedan starten 1999

IT Gården i Landskrona har tecknat avtal för 11 miljoner kr med ett av de största teknikbolagen i Sverige.

Den kraftiga tillväxten för IT Gården håller i sig, nyligen tecknades ett av det största avtalen i IT Gårdens historia. Ordervärdet är på över 11 miljoner kronor och löper på 3 år.

IT Gården växer organiskt och  vi märker att våra kunder uppskattar att vi prissätter kostnaden per användare och månad. Kvalité på leverans sker via vår personal och i denna affär har flera personer ifrån IT Gården varit delaktiga, detta är ett kvitto på vår kompetens och vi ser fler avtal i denna storlek på väg in säger Jan Swedin /VD på IT Gården.

Avtalet gäller leverans ifrån IT Gårdens egna datacenters med tillhörande tjänster. Kunden är ett av de största företagen i Sverige som erbjuder teknikkonsulter.

IT Gården bryter branschlogiken och levererar Stressfri IT med en rörlig kostnad per månad. Företaget omsätter 140 miljoner kronor med 70 anställda och 6 Datacenters. Säte är i Landskrona och grundades 1999.

Om oss

IT Gården grundades 1999 och har sedan starten arbetat med drift, hosting och molnlösningar. Vår vision är stressfri IT där vi levererar marknadens senaste teknologi till ett fast pris per användare per månad. Vi har över 100 medarbetare, 8 egna datacenters, svensk lokal support 24/7/365 och tar ett stort miljöansvar.

Största avtalet sedan starten

flera personer ifrån IT Gården har varit delaktiga