Fortsatt tillväxt på IT-Total

Den starka tillväxt IT-Total haft under året fortsätter. IT-Total välkomnar Bosse Hihldor, Carlo Andersson och Michaela Sundelin som alla kommer vara med och utveckla IT-Total vidare inom sina respektive områden.

Bosse Hihldor är ny driftchef på IT-Total. Han ska fortsätta utveckla vårt molnerbjudande och ha ett övergripande kundansvar för driftkunderna. Bosse kommer närmast från Solid Park där han arbetat i en liknande roll.

Carlo Andersson är ny säljare på IT-Total. Han kommer närmast från Hi3G Access där han var storkundssäljare.

Michaela Sundelin är ny affärsprojektledare på IT-Total. Michaela skall utveckla försäljningen av bolagets hela erbjudande mot befintliga och potentiella kunder. I rollen ingår även kvalitets- och serviceansvar. Michaela kommer närmast från Atea där hon arbetat som Account Manager, och har även tidigare arbetet på B2B IT-partner.

- Bosse, Carlo och Michaela är välkomna tillskott till vårt lag, säger Peter Wallin Marknadschef på IT-Total.

Peter Wallin, Marknadschef IT-Total, 073-522 23 84, peter.wallin@it-total.se

Taggar: