Ny Account Manager till IT-Total

IT-Total förstärker sin säljorganisation i Stockholm med Robert Rangdag. Robert är senaste förvärvet till bolaget och medför erfarenhet inom tjänste- och kompetensrelaterad försäljning.

Robert kommer närmast från Informator där han arbetat med IT-utbildningar för större organisationer och IT återförsäljare. Han har lärt känna många duktiga konsulter under sina år i utbildningsbranschen. På IT-Total kommer Robert jobba med att erbjuda både befintliga och nya kunder IT-Totals hela erbjudande inklusive utbildning. Han kommer även genom sitt kontaktnät knyta ytterligare spetskompetens till IT-Total.

- Jag fick höra talas om IT-Total på mitt förra arbete och blev nyfiken. På den vägen är det. Målet är att tillföra bolaget ytterligare spetskompetens. Det ska bli både kul och inspirerande att erbjuda nya och gamla kunder den erfarenhet och den kompetens som finns inom IT-Total, säger Robert Rangdag.

- Vi välkomnar Robert till IT-Total. Han har helt rätt erfarenhet, kontakter och relationer. Med Robert på plats är vi ännu mer redo för fortsatt tillväxt och för att hjälpa våra kunder med att ta IT till nästa nivå, säger
Robert Wojciechowski Försäljningschef på IT-Total.

Robert Wojciechowski, Försäljningschef IT-Total AB
+46 (0)73-522 23 79