Ulrika Wergens ny Head of Sales för IT-Total

Ulrika Wergens är ny säljchef för IT-Total från och med 1 mars 2021. Hon tar dessutom plats i bolagets ledningsgrupp. Ulrika har gedigen erfarenhet från IT-branschen och har varit tillförordnad säljchef sedan 1 dec 2020.

1 mars tar Ulrika Wergens över rollen som Head of Sales på IT-Total där Ulrika ingår i bolagets ledningsgrupp.

Ulrika har arbetat med tjänsteförsäljning och utveckling i ledande positioner i IT-branschen under många år på bolag som Tieto, Telecomputing och Atea.

IT-total skall vara en aktör och partner som är en utmanare på den svenska IT-marknaden. Vi sticker ut med vårt engagemang och vår närhet till våra kunder men även genom vårt unika säkerhetserbjudande. Vår ambition är att vara en stark och långsiktig IT-partner inom drift av hybrid cloud, digitalisering och cybersäkerhet – alltid med kunden i fokus säger Ulrika Wergens.

- Ulrika har gjort ett fantastiskt arbete med att på kort tid strukturera och öka vår försäljning av managerade tjänster. Jag är glad över att hon ska leda vår säljorganisation i den resa vi påbörjat mot att sälja mer av managerade tjänster. Ulrika känner bolaget, hon har den kompetens och erfarenhet som krävs för att stötta våra säljare i att hjälpa våra kunder att göra det bästa valet i deras digitaliseringsresa, säger Michael Nilsson, VD IT-Total.

För mer information kontakta:
Michael Nilsson, VD, IT-Total
+ 46 73 438 21 27 michael.nilsson@it-total.se