IVISYS mottar repeat order från Nobel Biocare.

22 January 2019

IVISYS ("IVISYS") har fått en repeatorder på en Implant Inspector 3D  till Nobel Biocare, liknande de två redan installerade system hos Nobels tillverkningsanläggning i Karlskoga. Ordervärdet är över 40.000 Euro och kommer att påverka Q1 av 2019.

CEO MIKAEL SJÖHOLM kommenterar

"Det är mycket positivt att vi nu tar emot repeatorder från befintliga kunder, eftersom detta bekräftar tillväxtpotentialen i att sälja våra olika lösningar i högre antal till olika kunder. Också att de befintliga kunderna finner våra lösningar användbara med att hjälpa dem att uppnå sina mål att nå höjd kvalitet i sina framtidssatsningar. Då vi förväntar oss att landa ytterligare ett antal order inom kort, ser jag fram emot resten av Q1 och hela året för IVISYS år 2019, säger IVISYS VD Mikael Sjöholm.

CERTIFIED ADVISER

FÖR MER INFORMATION, VÄNLIGEN KONTAKTA

Jakob Kesje, Styrelsens Ordförande, IVISYS AB

Vinnare av Frost & Sullivan - Årets Entreprenör i Europa 2017

IVISYS kombinerar kunskapen från två tidigare fristående teknikföretag. Det ena med en unik programvara (baserat på patenterade algoritmer) för bildbehandling och det andra med lång erfarenhet inom ljus och optik, vilket möjliggör unika lösningar för bildanalys.

Produktutbudet av IVISYS med IVISYS Pro-programvaran, användningen av artificiell intelligens (AI) och enastående kvalitet inom ljus- och sensorkunskap ger branschen automatiska visionslösningar som är pålitliga, snabba och flexibla. Med en portfölj av standardlösningar som kan integreras i de flesta industriproduktioner är IVISYS verksamma på en global volym marknad i stark tillväxt. Automations branchen drivs för närvarande starkt av industrins 4,0-tillvägagångssätt. De lösningar som IVISYS erbjuder är tillgängliga för de flesta industriella tillverkare och erbjuder snabb ekonomisk avkastning jämfört med den befintliga manuella kontroll som ofta används i branschen idag.