Maja Johansson slutar som CFO på IVISYS

2020-10-09

IVISYS CFO, Maja Johansson, som varit anställd sedan april 2019, har sagt upp sig från sin anställning för att anta nya utmaningar. Hon kommer att lämna sitt uppdrag senast den 27 november. Processen att rekrytera en ersättare påbörjas omgående.

”Vi vill tacka Maja för hennes insatser sedan hon började hos IVISYS och önskar henne lycka till i hennes framtida uppdrag." säger Stefan Bohman, VD och koncernchef på IVISYS.

CERTIFIED ADVISER

Svensk Kapitalmarknadsgranskning AB
E-mail: ca@skmg.se

FÖR MER INFORMATION, VÄNLIGEN KONTAKTA:

Stefan Bohman, VD och koncernchef, IVISYS AB
Phone: +46 70-983 90 10
sb@ivisys.com

OM IVISYS

IVISYS kombinerar kunskapen från två tidigare fristående teknikföretag. Det ena med en unik programvara (baserat på patenterade algoritmer) för bildbehandling och det andra med lång erfarenhet inom ljus och optik, vilket möjliggör unika lösningar för bildanalys.

Produktutbudet av IVISYS med IVISYS Pro-programvaran, användningen av artificiell intelligens (AI) och enastående kvalitet inom ljus- och sensorkunskap ger branschen automatiska visionslösningar som är pålitliga, snabba och flexibla. Med en portfölj av standardlösningar som kan integreras i de flesta industriproduktioner är IVISYS verksamma på en global marknad i stark tillväxt. Automationsbranschen drivs för närvarande starkt av industrins 4,0-tillvägagångssätt. De lösningar som IVISYS erbjuder är tillgängliga för de flesta industriella tillverkare och erbjuder snabb ekonomisk avkastning jämfört med den befintliga manuella kontroll som ofta används i branschen idag.

IVISYS har utvalts som "TOP 10 Machine Vision – Systemleverantör i Europa 2020" av Technology Insights Manufacturing.