Ge bort ljudklappar i jul

Mysiga vinterkvällar framför brasan med familjen och stora mängder av god mat, mångas favorithögtid på året är tillbaka. Har du varit snäll i år och köpt den perfekta presenten till din partner? Eller har du varit stygg i år och använder julen som en ursäkt för att skämma bort dig själv? Oavsett vilket blir den här årstiden extra festlig tillsammans med Jabra!

Förgyll vardagen med lyxiga hörlurar

Jabra Elite 65t

Letar du efter ett par stilrena in ear-hörlurar som erbjuder kristallklart ljud för både samtal och musik? Då behöver du inte leta längre.

Jabra Elite 65t har en 4-mikrofonteknik som utlovar en överlägsen ljudkvalitet, som fungerar lika bra i samtal som när du lyssnar på musik. True wireless stabiliteten minskar avbrott i samtal och musik så du behöver inte oroa dig för störningar.

Med upp till 5 timmars batteritid, som utökas till 15 timmar med laddningsetuiet, har Jabra Elite 65t batteri som räcker hela dagen.

Hörlurarna har en lyxig och stilren Gold/Beige-färg, som är den perfekta presenten till fashionistan som vill ha en snygg men funktionell accessoar. Söker du något mer klassiskt eller något som sticker ut? Elite 65t finns också i färgerna Titanium/Black och Copper/Black.

Snyggt headset för dig på sprang

Jabra Elite 65e

Jabra Elite 65e hjälper dig att växla mellan samtal och musik när du är på språng, allt för att förenkla din vardag. Perfekt för den av dina familjemedlemmar som vill satsa på karriären!

Elite 65e kombinerar aktiv brusreducering från fyra mikrofoner med passiv brusreducering från de ovalformade in ear-hörlurarna och åtsittande EarGels ™. Brusreduceringen får ett stökigt Café att kännas lika tyst som ett bibliotek.

Elite 65e finns i två färger, Titanium/Black och Copper/Black som kan bli ditt nya stilrena headset att använda både på väg till och från jobbet.

Eldröda in ear-hörlurar för att öka glöden i din träning

Jabra Elite Active 65t

Inga hörlurar känns mer ”juliga” än Jabra Elite Active 65t. I sin eldigt röda kopparfärg kommer de att fånga mångas uppmärksamhet i jul.

Elite Active 65t är den perfekta presenten till alla med en aktiv livsstil. De har en bekväm passform och de sitter kvar i öronen, så du behöver inte oroa dig när du är aktiv samtidigt som du pratar i telefon eller lyssnar på musik.

Jabra Elite Active 65t har en två års garanti mot skador från svett och damm, dessutom har de upptill 5 timmars batteritid på en enda laddning, och upp till 15 timmar med det lilla laddningsetuiet som passar perfekt i fickan. Perfekta för att användas under hela dagen oavsett hur aktiv du är.

Slipp hoptrasslade sladdar i vinter

Jabra Elite 45e

Trådlöst är inne i vinter.

Jabra Elite 45e är en stor favorit, skapad för den bästa trådlösa samtals -och musikupplevelsen.

Ge dina nära och kära chansen att lyssna på musik hur de vill. Elite 45e har en anpassningsbar equalizer, som låter dig anpassa musikinställningarna efter dina behov. Den avancerade 2-mikrofontekniken ger överlägsen trådlös samtalsprestanda och blockerar störande ljud runtomkring så att du kan prata i telefonen klart och ostört.

Kom i stämning med Gold/Beige, eller med den klassiskt snygga Titanium/Black, Jabra Elite 45e är den perfekta julklappen när du firar julen tillsammans med familj och vänner!

Information för journalister

Tillgänglighet

Jabra Elite 65t 1799 SEK, Jabra Elite Active 65t 1999SEK, Jabra Elite 65e 1999SEK och Jabra Elite 45e 999SEK finns hos utvalda återförsäljare.

Matilda Klinga
E-post: matilda.klinga@inmema.com

Jabra är en ledande utvecklare och tillverkare av kommunikations- och ljudlösningar. Företaget, som är en del av GN-gruppen, hänger sig åt att låta folk höra mer, göra mer och vara mer än de någonsin trodde var möjligt.

Jabra levererar ljudlösningar för att stärka produktiviteten på företag såväl som att ge konsumenter bättre samtal, musik och media. De tillverkar trådbundna och trådlösa headsets, mobila och fasta konferensenheter samt sporthörlurar. Jabra har cirka 1100 anställda världen över och hade en årlig omsättning på 4 miljarder DKK under 2017.

GN-gruppen är verksam i 100 länder och har nästan 150 års erfarenhet av innovation och att leverera pålitliga och enkla lösningar som får livet att låta bättre. GN grundades 1869, har mer än 5500 anställda och är noterat på Nasdaq Köpenhamn. www.jabra.se

© 2018 GN Audio A/S. All rights reserved. Jabra® is a registered trademark of GN Audio A/S. All other trademarks included herein are the