Kärlek utan trassel

Oavsett om du föredrar romantiska spellistor eller hög puls på Alla hjärtans dag så finns Jabra här för alla hopplösa romantiker

Ett kort, en romantisk spellista eller någonting mer spontant – Alla hjärtans dag firas av många och kan få pulsen att slå hårt under början av våren.

I stället för vanliga blommor eller choklad, varför inte ge din älskade något han eller hon verkligen vill ha denna Alla hjärtans dag? Jabra erbjuder en rad intelligenta och ljudstyrda hörlurar för att hålla koll på fladdrande hjärtan och för att komplettera romantiska spellistor.

Jabra Move Wireless

Jabra Move Wireless levererar ett klart och krispigt ljud och erbjuder det perfekta sättet att lyssna på den bästa och mest kärleksfulla Alla hjärtans dag-spellistan. Med sin rena skandinaviska design passar den även perfekt att ge bort som present. Ultralätt, bekväm och tillgänglig i olika ljusa, levande färger - inklusive cayenneröd – kommer hörlurarna definitivt att imponera på musikälskare.

Dessa hörlurar är fullmatade med högpresterande funktioner. Bluetooth-tekniken garanterar att inga sladdar kommer att hamna i vägen, medan en otrolig batteritid möjliggör åtta timmars romantisk uppspelning (tolv i standby-läge) – vilket innebär att du kan uppvakta din partner med bra musik hela dagen om så önskas. Testa med de djupa tonerna i Barry Whites “You are the first, my last, my everything”. Dessutom kostar lurarna endast 999 kronor.

Jabra Elite Sport och Jabra Sport Pulse Special Edition

Håll koll på dina hjärtslag denna Alla hjärtans dag med hjälp av pulssensorn i de trådlösa Jabra Elite Sport eller Jabra Sport Pulse. Hörlurarna erbjuder avancerade funktioner för att möjliggöra stora förbättringar för alla typer av fysisk aktivitet och kommer fullpackade med många fler användbara funktioner. Trådlös och svettsäker möjliggör de biometriska pulsmätarna inuti öronen att du kan spåra och spela in de där magiska ögonblicken som får hjärtat att klappa lite extra och se din älskades puls stiga. Funktionen kommer även att säga åt dig när det är dags att öka tempo eller att sakta ner om takten inte är rätt. En rekommendation är att testa hörlurarna tillsammans med spellistan the top 50 lovesongs of all time!

Jabra Elite Sport är de mest tekniskt avancerade trådlösa sporthörlurarna på marknaden. De är ett träningsstöd som är vattentäta och levererar fri rörlighet, banbrytande konditionsanalys, lång batteritid och bra musik för alla som vill träna. Elite Sport stöder alla större operativsystem för smartphones (både Android och iOS) och har fokus på in-call erfarenhet också. Detta är tack vare hörlurar som analyserar externa ljud och automatiskt växlar till hörsnäckan med minst bakgrundsbrus. Dessa högklassiga hörlurar har en överlägsen ljudkvalitet för samtal och musik utan sladdar.

Jabra Sport Pulse är också världens första sporthörlurar som har automatisk och kontinuerlig mätning av VO2-max tillsammans med utmärkt passiv brusreducering och förstärkt bas. De är bekväma att bära och har ett brett urval av passande alternativ med tillägg av öronpluggar från COMPLY®.

Prissättning och tillgänglighet:

Jabra Move Wireless (rekommenderat cirkapris 999 kronor), Jabra Elite Sport (rekommenderat cirkapris 2499 kronor) och Jabra Sport Pulse Special Edition (rekommenderat cirkapris 1599 kronor) finns hos utvalda återförsäljare.

Om du är intresserad av ett recensionsexemplar av en av ovanstående hörlurar eller om du behöver högupplösta bilder, vänligen skicka ett mail till johan.nybom@inmema.com.

För mer information, var vänlig kontakta

Johan Nybom
Tfn: 073 660 81 75
johan.nybom@inmema.com

Jabra är en ledande internationell utvecklare och tillverkare av ett brett spektrum av kommunikations- och ljudlösningar som hänger sig åt att låta folk höra mer, göra mer och vara mer än de någonsin trodde var möjligt. De konsument- och affärsområden Jabra har marknadsför trådbundna och trådlösa headset, samt mobila och in-office högtalartelefoner som ger individer och företag ökad rörelsefrihet, komfort och funktionalitet. Jabra sysselsätter cirka 1000 personer runt om i världen och hade 2015 en årlig omsättning på 3229 miljoner danska kronor.

Jabra är GN Netcoms varumärke, ett dotterbolag till GN. Som en del av GN-gruppen är Jabra kända för sin innovation, pålitlighet och användarvänlighet som går tillbaka nästan 150 år. GN har en unik portfölj av medicinska, professionella och konsumentanpassade lösningar som får livet att låta bättre genom sin forskning, insikter och kompetens inom ljud. GN är verksamt i mer än 90 länder över hela världen, har mer än 5000 anställda och är noterat på Nasdaq Köpenhamn.

www.jabra.com

© 2015 GN Netcom A/S. All rights reserved. Jabra® is a registered trademark of GN Netcom A/S. All other trademarks included herein are the property of their respective owners. (Design and specifications subject to change without notice).