Muttern & Skruven med skruvade vinstchanser - nu på Jackpotjoy.se!

London, 4 juli 2012

En splitterny och väloljad slot har nyligen lanserats på spel- och bingosajten Jackpotjoy. Här tar de småtokiga robotarna, Muttern och Skruven med dig in i den galna 50-tals fabriken där du har chans att vinna upp till 300 000 kr.

Skruven har mer energi än en kopp kaffe med sju sockerbitar och han kommer göra allt för att se dig vinna! Medan Muttern är en väloljad spinnmaskin som jobbar hårt så oljan rinner för att du ska få den världsunika kedjereaktionsbonusen som inträffar när robotarna tar över maskinen. Det verkar som robotarna jobbar på riktigt bra, Tim har redan hunnit vinna sju gånger på Muttern & Skruven och kammat hem totalt 228 400 kr. "Jag vart helt chockad när jag vann så mycket", säger Tim.

"Muttern & Skruven är en av våra guldklimpar på Jackpotjoy. Det är inte bara själva spelmodellen som har styrka, Kedjereaktionsbonusen är unik och spelet innehåller många trevliga spelfunktioner för den som är extra uppmärksam.” säger Björn Lahti Marknadschef.

Jackpotjoys Muttern & Skruven slots har 25 vinstlinjer och varje spinn sätter igång 15 olika hjul, vilket innebär fler vinstchanser. Du kan satsa från 10 öre upp till 40 kr per vinstlinje.

Om Muttern får tre vinstsymboler på en vinstlinje, sparkar han igång en kedjereaktion av spinn som fungerar lite på samma sätt som en frispinnbonus. Kedjereaktionsbonusen kan hålla på från alltifrån ett till oändligt många spinn och generera multipla vinstlinjer. Eftersom Muttern och Skruven kontrollerar din kedjereaktionsbonus, är det bara att luta dig tillbaka och se hur vinsterna trillar in. Om du får en storvinst blir Skruven så till sig att hans skruv lossnar och du får chans att se vad som händer när en robot bokstavligen tappar huvudet!

Wild-symbolen ersätter alla symboler. Om du får fem Wild-, Mutter- eller Skruven-symboler på en vinstlinje, vinner du 300 gånger myntvärdet och får du den kombinationen på alla vinstlinjer vinner du 7 500 gånger pengarna, dvs. upp till 300 000 kr!

Samantha Epstein
Online Marketer

Gamesys Limited
10 Piccadilly
London
W1J 0DD
0044 (0) 2074788137

Jackpotjoy erbjuder ett brett utbud av underhållande bingo, slots och kasinospel och vann utmärkelserna Årets Slotssajt, Årets Bingosajt och Årets marknadsföringskampanj på eGaming Review Awards 2011. Jackpotjoy är Storbritanniens största spelsajt med över 4 miljoner medlemmar och 1.5 miljarder kr i vinstutbetalning per månad. Jackpotjoy drivs av Gamesys Group som grundades 2001 och som listats som nr 1 på listan för Microsofts/Sunday Times ”Tech Track 100” snabbast växande företag fyra år i rad. Mer info om Jackpotjoy finns på: se.jackpotjoy.com

Taggar:

Jag tycker att Jackpotjoy är den bästa och roligaste sajten för online bingo!
Linda Sergel