• Jaktia/

Jaktia Jönköping tar nästa steg för säker shopping – blir först i Sverige med att erbjuda Personal Shopper

Report this content

Jaktia Jönköping blir först i Sverige inom området jakt och fiske att erbjuda sina kunder en så kallad Personal Shopper.
   Därmed kan alla som vill köpa nya fritidsprodukter handla på sina egna villkor, antingen i butiken eller via ett videosamtal.

Att vistas ute i naturen är fantastiskt och mängder av människor väljer just utomhusaktiviteter på sin fritid. Framför allt i dessa oroliga tider, när ett butiksbesök inte är det som ska stå högst upp på att-göra-listan. För Jaktia Jönköping är kundens trygghet av allra största vikt och nu tas nästa steg för att underlätta handlandet.
   – Oavsett om det handlar om jakt, skytte, hundsport, fiske eller fritid är vår stora butik laddad med varor. Vi vill att folk fortsatt ska kunna njuta av sina intressen, säger Christian Larsson, vd på Jaktia Jönköping.
   – Med en Personal Shopper underlättar vi för alla som vill handla säkert under rådande pandemi samtidigt som vi erbjuder exptertis inom det  område som kunden är ute efter.

Den nya servicen innebär att kunder handlar säkert och smidigt på samma gång. Allt som behövs är ett mejl med det datum som önskas, samt vilken hjälp som önskas. Väljer kunden att handla hemifrån ser Jaktia Jönköping till att rätt expertis tar hand om video- eller telefonsamtalet.
   – Tillsammans går vi igenom vad kunden är ute efter, pratar idéer och kommer fram till rätt lösningar. Vi tar fram produkterna och presenterar dem efter kundens önskemål, genom videosamtal eller ett fysiskt möte, självklart anpassat efter de restriktioner som gäller, säger Christian Larsson.
   – Att tillbringa fritiden med roliga utomhusaktiviteter står högt på mångas lista och vi förstår verkligen varför. Vår nya satsning kommer att göra det lättare för alla friluftsintresserade att utöva sina intressen även i dessa tider.

Så går det till:
• Mejla Jaktia Jönköping med önskemål om dag, tid och inom vilket produktområde du vill handla.
• Vi ser till att du kommer i kontakt med expertis inom området, antingen i butiken eller via video- eller telefonsamtal.
• Tillsammans går vi igenom önskemål, pratar idéer och kommer fram till en bra lösning.
• Vi plockar fram valda produkter som presenteras genom ett personligt besök eller videomöte.

Kontakt:
Christian Larsson
Tel. 036–13 17 00
info@jaktiajonkoping.se

Hulukvarn Arena invigdes i augusti 2018 och är norra Europas största inomhusarena för jakt, skytte, hund, fiske och fritid. Totalt är anläggningen drygt 7 000 kvadratmeter fördelat på stor butik, skjutbanor, skjutbiograf, hundträningshall och restaurang. Hulukvarn Arena ligger praktiskt belägen på Hedenstorps industriområde, strax väster om Jönköping, utmed riksväg 40 och nära till E4.

Taggar: