Framgångsprodukten Jetshop Mini lanseras i Norge

Det nya e-handelssystemet Jetshop Mini är en succé i Sverige och har sedan lanseringen i september överträffat alla förväntningar i antal nystartade webshopar. Nu kommer turen till Norge.

Nu lanseras Jetshops nya e-handelssystem Jetshop Mini i Norge. Jetshop vill erbjuda sina norska kunder samma möjlighet som de svenska att komma igång med e-handel på ett enkelt och lättillgängligt sätt. Jetshop Mini lanserades i Sverige i början av september och har för Jetshop inneburit en kraftigt ökad volym i antal kunder. En stark tillväxt inom e-handeln bidrar till bolagets utveckling och Jetshop hoppas nu att även företagare i Norge tar steget och provar sin affärsidé i en webshop.

- Med Jetshop Mini är vår produktportfölj komplett och vi blir den perfekta e-handelspartnern oavsett kundens storlek, säger Christan Zanders, vd för Jetshop.

Jetshop Mini är ett avancerat e-handelssystem som för användaren innebär en komplett webshop med möjlighet att själv kunna utveckla butiken till både form och storlek. Kampanjpriset är ett 24 månaders abonnemang med en månadskostnad på 99 kronor. I kampanjen ingår även erbjudandet att prova på tre tilläggstjänster t.o.m. 31 dec 2010.

För frågor gällande Jetshop kontakta:

Christian Zanders, CEO Jetshop tel. telefon +46 31 760 71 70, mobil +46 707 76 60 76, e-post Christian.zanders@jetshop.se

För pressinformation kontakta:

Anja Källstedt, Pr Manager Jetshop telefon +46 708 87 55 53, e-post anja@sveareklam.se

Mer information om Jetshop finns på: www.jetshop.se

Jetshop AB är ett skandinaviskt företag som utvecklar och marknadsför e-handelssystem för små och medelstora företag. Jetshop designar och lanserar kundens butik på Internet. I Jetshops grundpaket ingår förutom de ledande tekniska tjänsterna för e-handel även webbdesign, affärsutveckling och rådgivning för att vidareutveckla affären på Internet. Jetshop grundades 2003 och har snabbt vuxit till den största leverantören av skräddarsydda butiker i Skandinavien. Cirka 3 000 små och medelstora företag använder i dag Jetshop med en samlad årsomsättning på över 1 miljard SEK via Internet. I november 2009 utsågs Jetshop för tredje året i följd till ett av Sveriges snabbast växande teknologiföretag av Deloitte vid Sweden 2009 Technology Fast50.