• JM/

JM AB: Inbjudan till telefonkonferens med anledning av delårsrapport 12 juli

JM offentliggör delårsrapporten för perioden januari – juni 2019 fredagen den 12 juli kl. 08:00.

Kl. 10:00 håller vi en telefonkonferens för investerare, analytiker och journalister i samband med rapporten. Johan Skoglund, VD och Claes Magnus Åkesson, Ekonomi- och finansdirektör kommenterar rapporten. Efter presentationen kommer det att finnas tid för frågor. Presentationen hålls på svenska.

Man kan lyssna på telefonkonferensen över telefon samt delta i frågestunden via telefonkonferensen på följande telefonnummer:
+46 (0)8 506 921 80
Konferensnummer: 3319196
Vänligen ring in ett par minuter innan telefonkonferensen startar för registrering.

Presentationsmaterial kommer att finnas tillgängligt på bolagets webbplats jm.se/investerare.

Detta möte går även att lyssna på i direktsändning över Internet på:

En inspelning av telefonkonferensen finns tillgänglig från klockan 15:00 den 12 juli till och med den 15 augusti på telefonnummer:
+46 (0)8 505 100 46, referens 3319196.

Stockholm den 19 juni 2019

JM AB
Koncernstab Ekonomi & Finans, IR

JM är en av Nordens ledande projektutvecklare av bostäder och bostadsområden. Verksamheten är fokuserad på nyproduktion av bostäder i attraktiva lägen med tyngdpunkt på expansiva storstadsområden och universitetsorter i Sverige, Norge och Finland. Vi arbetar också med projektutveckling av kommersiella lokaler samt entreprenadverksamhet, huvudsakligen i Storstockholmsområdet. JM ska i all verksamhet främja ett långsiktigt hållbarhetsarbete. Vi omsätter cirka 16 miljarder kronor och har cirka 2 600 medarbetare. JM AB är ett publikt bolag noterat på NASDAQ Stockholm, segmentet Large Cap. Mer information på www.jm.se.

Taggar: