• JM/

JM bjuder in till digital press- och analytiker-träff med anledning av delårsrapport

JM offentliggör rapporten för perioden januari–september 2022 torsdagen den 27 oktober kl. 08:00.

Kl. 10:00 håller vi en presentation för investerare, analytiker och journalister i samband med rapporten. Rapporten kommenteras av VD och koncernchef Johan Skoglund och Ekonomi- och finansdirektör Carl Bandhold. Efter presentationen finns tid för frågor. Presentationen hålls på svenska.

Webcast: https://fronto.vancastvideo.com/event/O8q1WGqx/3059/?lang=2535

För att lyssna på telefonkonferensen över telefon samt delta i frågestunden i slutet av presentationen registrerar du dig via följande länk och följer instruktionerna:

Presentationsmaterialet kommer att publiceras på bolagets webbplats:

Ta del av presentationen i efterhand via webcast-länken ovan från kl. 16:00 den 27 okt.

Välkommen!

Stockholm den 11 oktober 2022

JM AB (publ)
Koncernstab Ekonomi och Finans, IR

JM är en av Nordens ledande projektutvecklare av bostäder och bostadsområden. Verksamheten är fokuserad på nyproduktion av bostäder i attraktiva lägen med tyngdpunkt på expansiva storstadsområden och universitetsorter i Sverige, Norge och Finland. Vi arbetar också med projektutveckling av kommersiella lokaler samt entreprenadverksamhet, huvudsakligen i Storstockholmsområdet. JM ska i all verksamhet främja ett långsiktigt hållbarhetsarbete. Vi omsätter cirka 15 miljarder kronor och har cirka 2 500 medarbetare. JM AB är ett publikt bolag noterat på NASDAQ Stockholm, segmentet Large Cap. Mer information på www.jm.se.