• JM/

JM bjuder in till telefonkonferens med anledning av delårsrapport

JM offentliggör rapporten för perioden januari–juni 2022 tisdagen den 12 juli kl. 08:00.

Kl. 10:00 håller vi en telefonkonferens med presentation för investerare, analytiker och journalister i samband med rapporten. Rapporten kommenteras av VD och koncernchef Johan Skoglund och Ekonomi- och finansdirektör Carl Bandhold. Efter presentationen finns tid för frågor. Presentationen hålls på svenska.

Presentationen går att lyssna på i direktsändning över Internet via följande länk: https://fronto.vancastvideo.com/event/CgxGYBMs/2819?lang=2326

Man kan också lyssna på telefonkonferensen över telefon, samt delta i frågestunden via telefonkonferensen. Uppgifter för telefonkonferensen kommer att publiceras på https://www.jm.se/om-oss/investerare/kalendarium/ i anslutning till mötet.

Presentationsmaterial kommer att finnas tillgängligt på bolagets webbplats: www.jm.se/investerare

En inspelning av presentationen och konferensen kommer att finnas tillgänglig på samma länk från kl 16:00 den 12 juli.

Välkommen!

Stockholm den 23 juni 2022

Carl Bandhold, CFO, IR-ansvarig
E-post cfo@jm.se   Tel. 08-782 87 00

JM är en av Nordens ledande projektutvecklare av bostäder och bostadsområden. Verksamheten är fokuserad på nyproduktion av bostäder i attraktiva lägen med tyngdpunkt på expansiva storstadsområden och universitetsorter i Sverige, Norge och Finland. Vi arbetar också med projektutveckling av kommersiella lokaler samt entreprenadverksamhet, huvudsakligen i Storstockholmsområdet. JM ska i all verksamhet främja ett långsiktigt hållbarhetsarbete. Vi omsätter cirka 15 miljarder kronor och har cirka 2 500 medarbetare. JM AB är ett publikt bolag noterat på NASDAQ Stockholm, segmentet Large Cap. Mer information på www.jm.se.