JM öppnar branschens första showroom

JM hämtar inspiration från detaljhandeln när man på söndag slår upp dörrarna till branschens första showroom. I en miljö fylld med nyskapande inredning, färg och musik ska kunderna få impulser och idéer till sitt eget boende. JM Showroom ska även användas för exempelvis utställningar, seminarier och föreläsningar.

JM Showroom ligger i centrala Göteborg och är först och främst ett sätt att stärka relationen till nya och gamla kunder.

- Till skillnad från det traditionella sättet att visa bostäder vill vi ge våra besökare en upplevelse som tilltalar alla sinnen, förklarar Carina Ziser, projektledare JM Showroom. Här ska kunderna kunna ta del av regionens hela utbud i en avslappnad och inspirerande miljö. Syftet är också att stärka JMs varumärke.

Inredningen i JM Showroom ligger i utvecklingens framkant: här kan kunderna se och känna på dagens inredning såväl som morgondagens trender inom material, form och färg.

JM Showroom är indelat i olika delar med bland annat ett film- och relaxrum, en utställningsdel och mötesrum. Hjärtat i lokalen är ett kök med en stor bardisk kring vilket kunderna kan samlas för en espresso eller, vid särskilda tillfällen, mingelmat. En röd glasvägg delar av lokalen, vilken i sig är ett stort blickfång.