JMs entré årets kundtidning

JMs kundtidning entré har utsetts till årets kundtidning i kategorin Hem & Bostad. Priset, som förutom äran, består av en statyett och ett diplom, delades igår ut vid Svenska Publishing-Prisets årliga gala.

- Jättekul! Vi vet att våra kunder uppskattar tidningen men det här är ännu ett kvitto på att vi är på rätt väg i vårt arbete, säger Maria Wahlström, redaktör för entré. Extra roligt att vi vann på kriterier som trovärdighet och kvalitet. Juryns motivering lyder: ”Klassiskt, avskalat med en kvalitet som utstrålar trovärdighet och texter som berättar.” JMs kundtidning entré produceras av Tidningsmakarna AB på uppdrag av JM. Maria Wahlström är redaktör och JMs marknadschef Johan Höök är ansvarig utgivare. Svenska Publishing-Priset är Sveriges mest heltäckande grafiska kommunikationstävling. Priset delas sedan 1990 ut i ett antal kategorier inom tryckt kommunikation. Juryn består av verksamma kommunikatörer såsom copywriters, forskare, grafiska formgivare, producenter, journalister och redaktörer. Juryn bedömer inte bara design utan poängsätter grafisk form, typografi, layout, textinnehåll, visuellt innehåll, papperval, tryck, repro och efterbehandling. Tidningen entré kan läsas och laddas ner på: www.jm.se. För högupplösta bilder se www.jm.se/press

Taggar: