Tryggare inredningsval i nytt inspirationscenter

Idag invigs JMs nya inspirationscenter – JM Studio – för kunder som vill få stöd och professionell rådgivning i sina inredningsval. Här kan kunderna också se, känna och prova coola kylar, heta färgval och smart förvaring. Syftet är ytterst att göra bostadsköpet tryggare för kunderna.

- Behovet av professionellt stöd i arbetet med att inreda sitt nya hem blir allt större, säger Anita Rinnbäck, Inredningskoordinator på JM. Med JM Studio vill vi få kunderna att känna sig trygga i sina inredningsbeslut; här ska man så långt som möjligt få en känsla för hur den nya bostaden kommer att upplevas när den är klar.

JM Studio är ett komplement till det kundstöd som ges i JMs befintliga bostadsbutiker, visningslägenheter, på webben och i JMs Inredningsguide. Här kommer kunderna att kunna se och kombinera exempelvis köksluckor, kakel, tapeter och utrustning.

Idag finns JM Studio på JMs huvudkontor på Telegrafgatan 4 i Solna. Men om inspirationscentret tas emot väl av kunderna är det ett koncept som kan komma att spridas till fler orter i landet.

JM Studio är bemannad med JMs inredningsansvariga som kan guida kunderna i deras inredningsval.