• JMP Bygg/

ROBERT HELLGREN INLEDER SAMARBETE MED FASTIGHETSÄGARE I NORRTÄLJE FÖR ATT PLANERA FÖR HYRESBOSTÄDER.

Report this content

Robert Hellgren inleder samarbete med fastighetsägare i Norrtälje för att uveckla hyresbostäder.

Robert Hellgren säger att det är glädjande att vi inleder samarbete med fastighetsägare i Norrtälje, för att uveckla hyresbostäder. Många kommuner i och runt omkring StorStockholm har ett stort behov av bostäder. Hyresrätter är mycket eftertraktade och behover är mycket stort säger Robert Hellgren. Det är glädjande att vi med vår kunskap kan inleda samarbete med fastighetsägare och utveckla deras mark till attraktiva bostäder. En viktig faktor för ett lyckat projekt är att det finns goda förbindelser och faciliteter som mat affärer och service som apotek, restauranger mm.

Med vårt koncept säger Robert Hellgren, att man bygger hyresrätter snabbt, billigt och med låga hyror. Samtidigt skall bostäderna och fastigheten ha hög kvalité, vara miljösmässig och energismart. Vi har den lösningen på våra fastigheter enligt Robert Hellgren.

Vi ser med spänning på kommande åren då vi kommer fortsätta jobba hårt för att finna och bygga hyresrätter. En svår faktor är finansieringen, men med samarbeten med markägare så kan man tillsammans finna smarta lösningar och få projekten i mål. Ni är välkommen att läsa mera om mig Robert Hellgren på

Robert Hellgren
robert@jmpbygg.se
Robert Hellgren är entreprenör och fastighetsuvecklare med flera års erfarenhet. Robert Hellgren har stort intresse för bostäder och kunskaper inom det området. JMP Bygg & Förvaltning Sverige AB är verksam i Storstockholm med byggverksamhet. Man tar på sig allt från service jobb till hela entreprenader samt Rot-jobb. Bolaget jobbar effektivt, med hög kvalite och service och bra kundfokus. Med bra styrning på sina projekt och bra byggledning så skapar bolaget nöjda kunder.

Taggar:

Snabbfakta

Robert Hellgren, inleder samarbete för att bygga hyresrätter i Norrtälje kommun.

Bostäder för alla
Robert Hellgren