Jobb24 blir ännu starkare på den lokala platsannonsmarknaden

Nu är det premiär för Jobb24´s platsannonser på Blocket.

<p><strong>Nu är det premiär för Jobb24´s platsannonser på Blocket.</strong></p>
<p>Jobb24 har inlett ett samarbete med Blocket kring <a href="http://www.jobb24.se/">platsannonser</a> som innebär att de platsannonser som finns på Jobb24 även publiceras på Blocket.</p>
<p>Detta samarbete har initierats med utgångspunkt från det faktum att de allra flesta vill jobba närmre hemmet och därför är den lokala marknaden så oerhört viktigt. Samtidigt eftersöks fler innovativa samarbeten för att säkerställa att nå rätt kandidater åt kunderna säger Helena Schreiter VD Jobb24 och fortsätter.</p>
<p>Nytänkandet kring var och hur man hittar sitt nästa jobb är något som uppskattas av såväl våra användare som kunder. Enkelheten att söka jobben via oss är också avgörande, hos oss behöver man inte registrera sin CV.</p>