Omsättningen för augusti månad uppgick till 1696 ksek.

Omsättningen för augusti månad 2021 blev 1696 ksek, att jämföras med 1513 ksek för augusti månad 2020. Omsättningen ökade därmed med 12% gentemot föregående år.

Augusti var försäljningsmässig en bättre månad än förväntat. Normalt sett brukar försäljningen komma igång på allvar i början av september. I år kunde vi redan i augusti stänga flera viktiga affärer med företag som vi börjat bearbeta innan sommaren. Avtalen som tecknats visar tydligt på att vår plattform numera har en viktig funktion i kundens infrastruktur.

Under augusti månad har vi även slutfört viktigt utvecklingsarbete som ökar möjligheten för våra kunder att automatisera sina marknadsföringsinsatser. Intresset för detta är stort vilket ger oss goda möjligheter att stänga nya affärer i närtid.