Omsättningen för mars månad uppgick till 2238 ksek

Omsättningen för mars månad 2023 blev 2238 ksek, att jämföras med 1875 ksek för mars månad 2022. Omsättningen ökade därmed 19% gentemot föregående års siffror.

Som vi konstaterat tidigare så präglas vår bransch för tillfället av en viss försiktighet på grund av det ekonomiska läget. De kunder vi pratar med fokuserar på att vårda sin befintliga kundbas noggrant, nyckeln är att göra utskick till väldefinierade målgrupper med hög sannolikhet för konvertering. Att så sker bekräftas i vår statistik på användardata där vi ser att segmenteringen ökat markant.

Försäljningsarbetet fungerar bra vad gäller nya leads och vi har stängt flera affärer under mars med bolag som sökt efter smarta lösningar som snabbt ger tillgång till mer avancerad funktionalitet . Vi har ett kraftfullt och kostnadseffektivt erbjudande och vi märker ett fortsatt stort intresse samt ser möjligheter att hjälpa ännu fler bolag inom kort.